Geen producten (0)
Nu Voorbestellen
0397238 0397239 0397232 0397231 0397233 0397234 0397235 0397236 0397237
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

Märklin 39723 Elektrische locomotief BB 22200

€ 375,00
Op voorraad
Specificaties
EAN code 4001883397238
Productcode leverancier 39723
Schaal H0 (1:87)
Aansturing Digitaal
Staat Nieuw
Omschrijving

Märklin 39723 Elektrische locomotief BB 22200

LET OP: Kies bij betalen voor de optie: Betalen bij afhalen
Een aanbetaling is NIET nodig!

Betalen en afhalen of opsturen geschied binnen 30 dagen na uitlevering door Märklin.

Elektrische locomotief BB 22200 van de Franse Staatsspoorwegen (SNCF). Kleur steengrijs. Locomotiefnummer BB 22307. Model in de uitvoering omstreeks 1985.

Model: Met digitale mfx+ decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Met centraal ingebouwde geregelde hoogvermogens aandrijving met vliegwiel. Alle vier de assen worden door een cardan aangedreven. Met antislip banden. Met de rijrichting wisselend driepunts frontsein en twee rode sluitseinen die in analoog bedrijf branden en in digitaal bedrijf bediend kunnen worden. De frontseinen aan de locomotiefkanten 1 en 2 kunnen digitaal apart bediend worden. Met dubbele A-sein functie. Verlichting in de machinistencabine digitaal te bedienen. Verlichting met warm-witte en rode lichtdiodes (LED). Met buffercondensator. Veel los gemonteerde detailonderdelen zoals ruitenwissers, ventilatieroosters en dakleidingen. Gedetailleerd uitgevoerde dakopbouw met nieuw ontworpen pantografen met verschillende schuitjes. Bufferhoogte volgens NEM. Remslangen, schroefkoppelingen en meerdere soorten contactdozen worden los meegeleverd voor montage achteraf. Lengte over de buffers 20,3 cm.

Highlights:

  • Volledig nieuw ontworpen zeer gedetailleerd metalen model.
  • Met veel los gemonteerde detailonderdelen.Nieuw ontworpen pantografen met verschillende schuitjes.
  • Verlichting in het machinistenhuis digitaal te bedienen.
  • Met digitale mfx+ decoder met uitgebreide bedrijfs- en geluidsfuncties.Bufferhoogte volgens NEM.
  • Met buffercondensator voor het overbruggen van korte stroomloze railsecties.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.